diumenge, 11 de desembre del 2016

Corona de Nadal



Aquí no només es cuina! O es que no us enrecordeu de les Estovalles i tovallons tenyitsM'he animat amb una idea que fa alguns anys que veig pels blogs: fer una corona de Nadal des de zero. 
Sempre en veig a les botigues i em cago en tot lo cagable quan veig el preu, però si ens la fem nosaltres ens costarà 4 perras. Amb quatre coses que tenim per casa ens les podem apanyar, i les branques i pinyes les podem aconseguir gratis amb una visita al monte :) 

Queda molt kuki i de verdá que és molt fàcil!

Corona de Nadal


Perxa de filferro
Filferro
Branques vàries (avet, pi, boix grèvol...)
Pinyes



Primer de tot dobleguem la perxa amb les mans fins que tingui una forma més o menys rodona.


Col·loquem la primer branca i la fixem amb una mica de filferro, anem afegint la resta intentant anar tapant el filferro.


La resta de detalls és millor fixar-los amb cola (tipus Superglue) o, en el meu cas, amb pistola de silicona (per 5 eurus podeu torbar-ne al xino).


I ja ho tenim! 


M'he viciat tant que n'he fet tres...no puc parar!! I la que més m'agrada és aquesta:


Vaaaale aquesta també m'agrada molt, tot i que no és tan nadalenca...



Bones festes!

Laura.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada