dissabte, 4 de juliol del 2015

Brownie (recepta definitiva)



Oblideu qualsevol recepta de brownie que tingueu. Aquesta és LA RECEPTA!

M'agradaria dir que me l'he inventat jo però no és així... Normalment no vaig explicant por ai que tinc un blog, bàsicament perquè em moro de vergonya
Doncs bé, després de portar mesos en un grup de treball de la uni els hi vaig fer la meva confessió i no podria haver-me sortit millor! La Judit de seguida va saltar dient-me "Buah, tinc una recepta de brownie que és la millor que has tastat mai!". Deixem-ho en que tenia raó, és el típic brownie humit i ple de sabor; això si, amb un trosset ja tens prou... i us ho diu la gula nº1! Per això he dividit la recepta per la meitat (i perquè se m'acaben les persones a qui encolomar les meves creacions).

Brownie amb nous

190gr mantega
190gr xocolata negra (70% cacau)
3 ous
100-150gr nous
250gr sucre morè
115 gr farina
un polsim de sal



Preescalfem el forn a 180ºC i preparem una font o safata forrada amb paper vegetal. Piquem la xocolata a trossos i la posem, juntament amb la mantega, en un cassó a foc baix-mig fins que es fonguin completament.


Mentrestant batem els ous amb el sucre i la vainilla.


Quan tinguem la xocolata fosa i s'hagi refredat una mica la mesclem amb els ous i el sucre. Tamisem la farina i l'incorporem també mesclant amb moviments envolvents. 


Per últim piquem lleugerament les nous i les afegim a la mescla, quan ho tinguem tot ben integrat ho passem a la font que hem preparat al començament i l'introduïm al forn uns 30-40 minuts; dependrà de com de gran sigui, haurem d'anar punxant amb un escuradents per veure quan està fet però sempre tenint en compte que és un pastís més aviat humit.



Un cop cuit traiem el brownie del forn i deixem refredar 10 minuts dins la font, passat aquest temps el traiem (amb el paper) i deixem que refredi sobre una reixeta. Quan més bo està és quan encara està tebi, però s'ha de vigilar a l'hora de tallar ja que es pot desmuntar si està massa calent.


Podem rematar el brownie amb la millor crema de xocolata del món....Perquè mai hi ha prou xocolata.


Us imagineu posar-li una bola de gelat de brownie? Seria ja malaltís jajaj...merda estic malalta.


Espero que em perdoneu per fer-vos això en plena opreación anorexia...

Laura.


1 comentari: